مزون لباس عروس و داماد

خدمات عروس و داماد جهت مراسم عروسی

مزون لباس عروس

یکی از مهمترین فاکتور‌‎های مراسم عروسی لباس عروس می‌باشد از همین رو عروس خانم‌های محترم برای حضور در مهمترین میهمانی زندگی خود به دنبال لباس عروس مناسب خود می‌گردند. مزون در لغت ریشه فرانسوی دارد؛ مزون واحدهای تخصصی و تولیدی هستند که به طراحی و اندازه‌گیری و دوخت و در نهایت به ارائه لباس عروس مشغول می‌باشند و یا  لباس‌های از قبل آماده را به شما معرفی می‌کنند.

 لباس عروس‌هایی که اصطلاحا شخصی دوز می‌باشند و طراحی لباس انحصاری می‌باشد از قیمت‌های بالاتری به نسبت مزون‌های لباس آماده عروس دارند، بسیاری از عروس خانم‌ها به دنبال طرح‌های خاص و کمتر دیده‌شده برای لباس عروس خود در مراسم عروسی می‌گردند. موسسه تشریفات مجالس حاتمی به عروس خانم‌های گرامی پیشنهاد می‌کند که از قبل بودجه‌ای را برای خرید لباس عروس در نظر بگیرند و به آن پایبند باشند چون ممکن است با مراجعه های مختلف به مزون لباس عروس سطح توقع شما افزایش پیدا کند و ناخواسته بودجه پیشنهادی خود را به طور مکرر افزایش دهید.

مزون لباس تشریفات مجالس
لباس عروس و ویژگی‌های آن و بهترین زمان جهت خرید یا سفارش لباس عروس

عروس خانوم‌های گرامی به راحتی و سبک بودن لباس عروس در کنار زیبایی توجه داشته باشند! حتی به فصل برگزاری مراسم خود و اینکه مراسم شما در باغ یا تالار یا سالن یا فضاهای خانوادگی است دقت نمائید، نوع میکاپ روز مراسم نیز در انتخاب طرح و مدل لباس عروس از اهمیت ویژه برخوردار است. به عبارتی توجه به هارمونی ها هم در انتخاب لباس عروس مهم است. انتخاب لباس عروس کاملا سلیقه‌ای و شخصی می‌باشد از راهنمایی افراد با تجربه و خوش سلیقه کمک بگیرید ولی در نهایت به سلیقه خود در انتخاب لباس عروس احترام بگذارید، آگاهی داشته باشید لباس عروس را (کلاسیک، مدرن و…) حداقل شش ماه قبل از زمان اجرای مراسم خود تهیه یا سفارش دهید.

در انتخاب لباس عروس از داماد هم نظر بخواهید! به یاد داشته‌باشید لباس عروسی که تهیه می‌نمائید قرار است ساعت ها در این پوشش باشید، پس در انتخاب سایزتان دقت زیادی انجام دهید. از خرید لباس عروس تنگ به امید لاغر شدن اجتناب کنید. لباس عروس پرچین و دنباله دار کاملا به فیزیک شما مرتبط می‌شود، این سبک از لباس عروس زیبایی دو چندانی به عکس های شما در مراسم عروسی تان می‌دهد. پس در صورت سفارش چنین لباسی حتما با مزون خود هماهنگ کنید که دنباله لباس تان قابلیت جدا شدن و وصل شدن را داشته‌باشد. از لباس‌های عروس سنگین و دست و پاگیر فاصله بگیرید چون باعث خستگی و کلافگی شما می‌شود و تمام تمرکز و انرژی شما را در روز مراسم می‌گیرد! رنگ سفید بهترین انتخاب برای لباس عروس برای عروس خانم ها می‌باشد.

مزون لباس عروس تشریفات عروسی
تاج عروس و کفش عروس چگونه انتخاب شود؟

در انتخاب تاج عروس به زیبایی، جمع و جور بودن و سبک بودن و هماهنگ بودن با فیزیک و میکاپ تان یک جا توجه داشته‌باشید. از انتخاب تاج‌های بزرگ و سنگین جدا خودداری کنید که جز کلافگی و خستگی ثمره‌ای برای عروس خانم‌های عزیز به همراه نمی‌آورد! در انتخاب کفش به سایز و راحتی آن بیشتر از ظاهر آن توجه کنید زیرا شما ساعت‌ها در حال تحرک می‌باشید پس در انتخاب کفش عروس دقت لازم را داشته باشید. یک کفش راحتی به همراه داشته‌باشید که در ساعات پایانی مراسم عروسی در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

کت و شلوار دامادی و ویژگی‌های آن و بهترین زمان جهت خرید یا سفارش کت و شلوار داماد

دامادهای گرامی به این نکته توجه داشته‌باشند به همان میزان که لباس عروس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است کت‌ و شلوار داماد هم حائز اهمیت می‌باشد! پس بهتر است همراه با تدارک و تهیه لباس عروس اقدام به تهیه یا سفارش کت شلوار دامادی نیز نمود. دامادهای عزیز در خرید کت و شلوار دامادی خساست به خرج ندهند چون پوشش آنها مکمل لباس عروس خانوم می‌باشد. چه از لحاظ کیفیت و طرح، چه از لحاظ هارمونی بهتر است از سلیقه یکدیگر در تهیه لباس یاری بگیرید. کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید و پاپیون یا کراوات مشکی و کفش مشکی محبوبترین ست برای پوشش آقای داماد می‌باشد.

 البته رنگ‌هایی مانند طوسی و کرم و سفید و آبی آسمانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین کت و شلوار فراک که جلوه بسیار رسمی‌تری به پوشش دامادهای عزیز می‌بخشد هم گزینه بسیار مناسبی است و در خاطر داشته‌باشید استفاده از هر یک از این رنگ‌ها یا مدل‌ها کاملا بستگی به سلیقه و بودجه درنظر گرفته‌شده از سمت شما دارد و نکته پایانی و مهم آرایش مو و ظاهر دامادهای عزیز است که می‌بایست کاملا موجه و مردانه و باوقار باشد! از آرایش موهای خود با مدل‌های تاریخ مصرف‌دار بپرهیزید چون با گذر زمان آن مد جای خود را به مد دیگری خواهد داد و  خوشایند شما نخواهد بود.  سادگی و شخصیت مردانه را در نظر داشته باشید.