کندی بار و ابشار شکلات

کندی بار و ابشار شکلات

دستگاه چشمه شکلات یا آبشار شکلات وسیله‌ای است طبقاتی که در واقع به ذوب شکلات‌های سفید  یا قهوه‌ای می‌پردازد و شکلات ذوب شده را از بالای طبقات به شکل آبشار روان به پایین می‌فرستد. آبشار شکلات بسیار پرطرفدار و جذاب است و برای انواع مراسم‌ها استفاده می‌گردد. دیدن شکلات‌های روان رنگی چشم هر میهمانی در هر رده سنی را به خود خیره می‌کند؛ مخصوصا کودکان و نوجوانان عزیز!

 این شکل اجرای آبشار شکلات به عنوان دسر نیز بعد از مراسم شام  استفاده می‌گردد، معمولا با استفاده از اسلایس‌های میوه و پاستیل های متنوع که بر روی سیخ های چوبی  نهاده شده و قرار دادن آن در زیر شکلات روان شده هم جذابیت و هم دلچسبی خاصی جهت استفاده  کننده از آبشار شکلات را به ارمغان می‌آورد. استفاده از چشمه شکلات یا آبشار شکلات به سلیقه و نوع مراسم و میهمانی شما بسیار بستگی دارد. ارائه جدیدترین آبشار شکلات ها در بهترین و منحصر به فردترین طعم ها فقط در خدمات مجالس حاتمی قابل رویت و استفاده است.

تشریفات مجالس عروسی، کندی بار یا میز آبنات

معمولا با استفاده از میزهای شیک و فانتزی در رنگ های شاد مانند سفید، شیری و یا صورتی انواعی از آبنبات ها و شکلات ها را در اشکال و بسته بندی های زیبا و شاد در کنار کاپ کیک ها، پاستیل ها، اسمارتیزها و… به روی میزها به زیبایی قرار داده می‌شود. استفاده از طرح ها و بسته بندی های فانتزی و جذاب و پارچه های بسیار شاد و مدرن جلوه خاصی به بار آبنبات یا کندی بار شما می‌دهد. حضور چنین میزی در مراسم شما کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان را به سمت خود جلب می کند یکی از بخش های که در ذهن کودکان و نوجوانان برای سال ها نقش می‌بندد میز کندی بار است.