میز شام عروسی و میز شام نامزدی

میز شام عروسی

میز شام عروسی و میز شام نامزدی

در اجرای مراسم عروسی یکی از مهمترین فاکتورها باغ عروسی یا سالن عروسی می‌باشد، یکی از قسمت‌های مهم در کنار فضاهای زیبا فضای سالن شام می‌باشد که متاسفانه کمتر به آن دقت می‌شود. سالن محل استقرار میهمان‌های محترم جهت پذیرایی شام را سالن شام می‌نامند. سالن شام می‌بایست از تهویه مطلوب و نور و روشنایی مناسب، ارتفاع سقف مناسب و دسترسی آسان فضای آشپزخانه به سالن شام داشته باشد و فضای کافی جهت ورود و خروج میهمان‌های گرامی طبق ظرفیت استاندارد در بهترین  شکل باشد. سالن شام می‌بایست به محل استقرار آشپزها نزدیک باشد تا در شارژهای انواع غذاها کمترین زمان جهت شارژ غذا صورت بگیرد.

 از لحاظ بصری نیز سالن شام نباید چیزی از محل استقرار میهمان‌ها در سالن عروسی کمترداشته باشد. بهتر است دهانه درب‌های سالن میز شام بزرگ بوده و یک درب ورود و یک درب خروج در سالن میزهای شام وجود داشته باشد. اهمیت سالن شام و میز شام مراسم عروسی و مراسم نامزدی بسیار زیاد است چون حسن ختام مراسم شام با ضیافت شام انجام می‌پذیرد. حضور پرسنل میهماندار به تعداد مناسب در فضای سالن شام در کنار میز شام عروسی یا نامزدی بسیار تاثیر گذار است. لذا در شارژ ظرف‌های مختلف میز شام تاثیر دارد.

 افراد خوش ذوق و صاحب سلیقه و باتجربه در زمینه برگزاری مراسم عروسی و خدمات مجالس گل آرائی متفاوت همراه با استفاده از پارچه‌های زیبا و یا میزهای شیک در کنار شمع آرائی خاص را رعایت نموده که این امر باعث می‌گردد میزبانی خوبی در زمان سرو شام مراسم عروسی و یا مراسم نامزدی صورت بگیرد. استفاده درست از انواع پارچه‌های فاخر یا میزهای شیشه‌ای بروز باعث میگردد ضیافت شام بسیار لاکچری به نظر برسد. استفاده درست از انواع شمع‌ها در کاپ‌های زیبا و شات‌های مناسب میز شام عروسی و میز شام نامزدی شما را زیباتر جلوه می‌دهد. یک گل آرائی در کنار این چیدمان زیبا انرژی بسیار مثبت و غیرقابل وصفی به میز شام مراسم شما هدیه می‌دهد!

 به یاد داشته‌باشید تیم فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی و مراسم نامزدی شما در این قسمت به ثبت لحظات می‌پردازند پس با توجه به حساسیت و ارائه پیشنهادهای بروز و اصولی می‌شود میز شامی درخور شان شما عروس دامادهای گرامی و میهمان‌های محترمتان فراهم آورد؛ لذا موسسه تشریفات و خدمات مجالس حاتمی مفتخر است با ارائه جدیدترین و بهترین ظروف پذیرایی با بهترین کیفیت در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف آمادگی خود را جهت میزبانی شام در انواع مراسم عروسی، مراسم نامزدی، میهمانی‌های خانوادگی و خصوصی بهترین و بی‌نقص ترین خدمات را به مشتریان گرامی و عروس و دامادهای گرامی ارائه دهد.

پیام بگذارید