فینگر فودها

فینگر فودها

فینگر فودها یا غذای کوچک، ریشه در فرهنگ اروپایی و آسیایی و آمریکایی دارد که در سال‌های اخیر به دلیل جذابیت ظاهری و خوش‌طعم بودنشان مخاطب خود را در بین ما ایرانیان پیدا نموده است؛ و مدتهاست مخاطب پروپا قرص خود را در انواع مراسم‌ها پیدا کرده است. فینگر فودها در اندازه‌های متفاوت و در شکل و طعم‌های مختلفی تهیه و سرو می گردند. بصورت استاندارد هر فینگر فودی با ظرف مخصوص و سس مخصوص خودش برای پذیرایی سرو می گردد و به صورت کلی می‌توان فینگرفودها را به سه دسته فینگرفودهای اروپائی، فینگرفودهای آسیائی و فینگر فودهای آمریکایی تقسیم کرد.

 فینگرفودهای آمریکائی پر مخاطب‌ترین گارینش‌ها (شکل طراحی شده) و شکل‌ها را دارند؛ ولی گاها هم بسیار ساده تهیه می‌شوند. در بعضی از فینگرفودها در کنار موارد دیگر از اسلایس‌های میوه یا تکه‌های میوه نیز استفاده می‌گردد. فینگرفودها به خاطر شکل ظاهری زیبا و طعم‌های متنوع در میهمانی‌ها و مراسم نامزدی و مراسم عروسی بسیار استفاده می‌گردد. زمان سرو فینگرفود به درخواست مشتری و بودجه‌ای که در نظر گرفته است بستگی دارد.

 در حالت استاندارد در مراسم نامزدی و مراسم عروسی که شام به صورت سلف سرویس سرو می‌گردد، در صورت ارائه فینگرفود بهترین زمان سرو آن  یک تا دو ساعت می‌باشد. لازم به ذکر است که به دستور مشتری می‌توان زمان سرو فینگر فود را افزایش داد و از شروع مراسم تا زمان سرو شام به پذیرایی از میهمان‌های گرامی با انواع فینگر فودها پرداخت. موسسه تشریفات مجالس حاتمی با همکاری بهترین و شناخته شده‌ترین سرآشپزان بین المللی متنوع‌ترین و مدرن‌ترین و اصیل‌ترین فینگرفودها را در بهترین کیفیت در ظروف خاص و بسیار زیبا در کنار بهترین سس‌ها با طعمی اورجینال و با بهترین گارینش‌ها را به مشتریان گرامی در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

پیام بگذارید