(موارد مراسم عروسی)یازده نکته مهم که قبل از عروسی باید بدانید

یازده نکته مهم که قبل از عروسی باید بدانید

یازده مورد از مواردی که عروس دامادهای گرامی با رعایت این موارد می‌توانند با تمرکز و برنامه‌ریزی بهتری و بدون استرس به استقبال مهمترین مراسم زندگی‌شان که همانا مراسم عروسی است بروند:

  1.  با تهیه چک لیست اولیه که با مشورت زوج‌ها با خانواده هایشان صورت می‌گیرد تا حدودی به نیازهای خود نسبت به نوع مراسم خود دست پیدا می‌کنند.
  2. تقسیم بندی کارها و یاری جستن از دوستان و آشنایان جهت رسیدن به بهترین خواسته.
  3.  همراه و هم نظر بودن و داشتن آرامش در عروس و دامادها بسیار چاره‌ساز می‌باشد.
  4.  گوش دادن به موزیک‌های آرامش بخش و انجام فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده‌روی و یا ثبت نام در مراکز ورزشی.
  5. دور شدن از اخبار و موضوعات ناراحت کننده روزمره که باعث ایجاد استرس در عروس و دامادها می‌گردد.
  6.  پایبند بودن به بودجه در نظر گرفته شده صفر تا صدی جهت اجرای مراسم و خدمات دیگر مانند آرایشگاه عروس و لباس عروس و…
  7.  ایجاد حس صمیمیت و فاصله گرفتن از کارها و نظرات انفرادی و زمان دادن به موارد مورد پیگیری و در لحظه تصمیم نگرفتن در ارتباط با انواع خدمات عروس و داماد.
  8. با توجه به موضوعات اقتصادی و ناپایداری آن، زمان‌بندی و اجرای آیتم‌های مورد نیاز را طبق زمان پیش‌بینی شده انجام دهید تا دچار هزینه کرد بیشتر نگردید.
  9. هر موضوع یا مشکل پیش آمده که مرتبط با برنامه‌ریزی مراسم عروسی شما می‌باشد را از یکدیگر مخفی نکنید و سعی نکنید به تنهایی نسبت به رفع آن اقدام کنید یا بار این مشکل را به تنهایی به دوش بکشید. به یاد داشته باشید شما در حال ورود به زندگی مشترکتان هستید.
  10. می توانید با کمک گرفتن از یک تیم حرفه‌ای و متعهد و خوش‌نام به عنوان مشاور و یا مجری بخش عمده‌ای از استرس‌ها و نگرانی‌ها را از خود دور کرده و در هزینه‌ها و زمان صرفه‌جویی نمایید و با آرامش بیشتری به استقبال روز مراسم عروسی خود بروید.
  1.  از چشم و هم چشمی در خرید لوازم مورد نیاز و ملزومات روز مراسم عروسی جدا پرهیز نمایید تا دچار مشکل نگردید.

پیام بگذارید