دسر مراسم نامزدی و مراسم عروسی

دسر مراسم نامزدی و مراسم عروسی

در سال‌های اخیر دسر جایگاه خاصی در بین ایرانیان پیدا نموده است در کنار دسرهای خوشمزه و عالی ایرانی دسرهای اروپایی نیز وجود دارد که در مراسم‌ها بیشتر از دسرهای اروپایی بخاطر سبکی و شکل جذاب آن استفاده می‌گردد. در ادامه در رابطه با دسر و انواع آن بیشتر توضیح می‌دهیم. دسر واژه‌ای است فرانسوی که در سراسر کشور ریشه دوانده و با همین نام معروف است. بطور کلی دسرها با انواع میوه و کیک و انواع سس‌های شیرین و شکلات ها و … تهیه یا تزئین می‌گردد.

 قالبا دسر ها به عنوان پس غذا و در شکل‌ها و طعم‌های مختلف می‌باشند. در استفاده از دسرها در مراسم نامزدی یا مراسم عروسی بهتر است در شات‌ها و یا ظرف‌های زیبای تک نفره باشند؛ هم جلوه بهتری دارد هم بصورت اصولی‌تر سرو می‌گردد. در تشریفات مجالس و خدمات مجالس حاتمی بهترین و متنوع‌ترین دسرها را مانند: تیرامیسو در چند رنگ و طعم، پاناکوتا در چند طعم و رنگ، پلمبیر، کرم کارامل، انواع ژله، انواع چیزکیک و ردولوت‌ها و… به مشتریان گرامی ارائه می‌شود. پس پیشنهاد می‌شود متفاوت‌ترین دسرها را با تیم تشریفات حاتمی تجربه نمائید.

شیرینی مراسم نامزدی و مراسم عروسی

 در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که شیرینی ماده‌ای است غذایی که از شکر، شکلات، آرد و تخم مرغ و مواد اصلی دیگر در قنادی‌ها تهیه می‌گردد و دارای ارزش غذائی هم می‌باشد. پذیرایی با شیرینی بخشی از انواع پذیرایی‌ها به شمار می‌رود و بصورت کلی شیرینی‌ها در انواع مراسم‌ها به دو دسته خشک و تر طبقه‌بندی می‌گردند و در این دو دسته همگی به شیرینی‌های مدرن و یا کلاسیک و یا سنتی مرتبط هستند. انتخاب نوع شیرینی مراسم نامزدی، مراسم عروسی کاملا به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده شما بستگی دارد.

 در بعضی از انواع شیرینی‌ها هر قطعه شیرینی بصورت دانه‌ای محاسبه و برآورد هزینه می‌گردد. دلیل این موضوع، خاص بودن و گران بودن هر قطعه از آن شیرینی می‌باشد. معمولا این گونه شیرینی‌ها از قنادی‌های بسیار معتبرو خوش‌نام و با استفاده از بهترین مواد اولیه گران تهیه می‌گردد. البته استفاده از انواع شیرینی‌های خشک و تارت نیز در پذیرای مراسم‌ها رایج است. نحوه پذیرایی اینگونه شرینی‌ها به این شکل است که معمولا درون ظرف مخصوص و شیک و بر روی میز میهمان‌ها قرار داده می‌شود و توسط تیم پذیرایی کننده اقدام به شارژ بصورت مکرر آن می‌گردد.

 تیم تشریفات حاتمی مفتخر است به اطلاع شما عزیزان برساند ارائه بهترین و بروزترین شیرینی‌های مراسم را در بهترین کیفیت و طعم همراه با خاص‌ترین ظاهر در بهترین و خوش‌نام‌ترین قنادی‌های تهران را طبق سلیقه مشتری سفارش می‌دهد و از میهمان‌های گرامی شما در طی اجرای مراسم شما با تازه ترین انواع شیرینی‌ها پذیرایی می‌گردد.   

پیام بگذارید